Vytvoření reklamní brožury
Design

Vytvoření reklamní brožury: tipy, které vám pomohou

Alexandr Junio 15, 2021

Můžeme mít nejlepší podnikání na světě s neuvěřitelnými službami, které jsou dokonce lepší než služby konkurence, ale pokud se nemůžeme spojit se zákazníky, oslovit uživatele, bude to pro nás málo užitečné. Ti, kteří podceňují význam marketingu a reklamy , nakonec zaplatí draho, protože to jsou způsoby, které po celá desetiletí používají k dosažení převládající pozice na trhu. jakoukoli značkou . Jak nás naši potenciální klienti bez reklamy znají? Jak si získáme jejich pozornost a dáme jim vědět, jaké produkty nebo služby nabízíme? Reklama bude pro naše podnikání velmi nezbytná, ale abychom dosáhli našich cílů, musíme se naučit jak ji používat, aby byla co nejefektivnější .

Můžeme umístit reklamy do rádia nebo televize , pronajmout si billboardy poblíž firmy, abychom varovali před naší lokalitou, umístit malé reklamy do místních nebo regionálních novin … Ale jednou z nejúčinnějších forem reklamy jsou < silné> brožury , které můžeme ručně doručit nebo nechat v poštovních schránkách domovů našich potenciálních uživatelů. Reklamní brožury jsou velmi účinným způsobem, jak o sobě dát vědět, i když je pravda, že jejich segmentace je nulová, takže bychom nemluvili přímo k cíli, ale vzhledem k tomu, že by nás někdo mohl zajímat podnikání . To funguje u restaurací, obchodů s oděvy a podobných podniků, které pravidelně navštěvují všechny typy lidí všech věkových skupin. Prostřednictvím reklamní kampaně na dodávku brožur také zviditelňujeme naši značku, náš styl, který již bude zastoupen v brožuře, kterou jsme vytvořili. Aby bylo vše mnohem jasnější, nabízíme vám několik tipů a klíčů , díky nimž bude vaše reklamní brožura ideální pro vaše potenciální klienty.

Rozlišujte obsah v několika sekcích

Pokud máme různé služby nebo produkty, je nejlepší rozdělit brožuru na různé části, z nichž každá je od ostatních jasně odlišena barvou pozadí, jiným písmem nebo stylem odlišným od ostatních … Tímto způsobem zákazníci budou z první ruky znát všechny produkty, které máme, již odlišené podle jejich typu. Kategorizace, ano, musí být logická. Například pro restauraci můžeme nechat brožuru s jídelním lístkem a cenami potravin doma a rozdělit je podle typu jídla, které nabízíme. V obchodech je tato kategorizace obvykle poněkud volnější, s nabídkami v popředí a zbytkem oblečení nebo zajímavými předměty v jiné sekci . To mu nebude na úkor, ale zaměří pozornost zákazníků na typ položek, které chceme, aby viděli jako první, jako háček.

Používejte poutavé a kvalitní obrázky

Návrh reklamní kampaně je stejně důležitý jako návrh samotné brožury . Už jsme viděli, že organizace bude klíčová, aby se potenciálnímu klientovi nejdříve neotočila hlava. Kategorizace produktů obvykle funguje velmi dobře, zvláště když zdůrazňujeme jejich výhody kvalitními fotografiemi. V dnešní době je snadné najít tento typ obrázků v jakékoli internetové fotobance , ať už jsou bezplatné nebo placené, za rozumnou cenu. Reklama musí být přitažlivá a musí předávat poselství vážnosti a kvality. Toho dosáhneme prostřednictvím designu a obrázky budou jeho podstatnou součástí. Nejpopulárnější jsou obvykle ty, ve kterých lidé provádějí akce , protože i nevědomky se již v těchto akcích vidíme odrážet.

Buďte ve své zprávě energičtí

Každá reklama nebo reklamní brožura musí mít vlastní zprávu. To bude záviset na situaci, ve které se ocitneme jako firma, protože oznámit naše otevření není totéž, než začátek prodejní sezóny nebo zařazení našich produktů do našeho katalogu. Zpráva však musí být jasná a velmi konkrétní, aby upoutala pozornost od prvního okamžiku. Řekněme, že by to byl „titulek“ naší brožury, kdyby to byly noviny nebo časopis. Je zbytečné vytvářet brožury se spoustou informací, obrovskými a složitými texty … Musíme se dostat k věci , která zajímá naše klienty. Rozmanitost produktů, kvalita, ceny … To vše musí jít do naší zprávy, která může být také sloganem , pokud máme kapacitu přijít s dobrou reklamní frází, která zavěsí nás.

Použití barev

Již dříve jsme komentovali důležitost designu samotné brožury pro její úspěch. A to, že zpráva, která by měla být obsahem, je zásadní, ale kontinent, způsob zabalení této zprávy , bude také nezbytný především pro zapojení zákazníků. Tímto způsobem budeme věnovat zvláštní pozornost designu brožury a především barvám, které používáme. Kombinace by měla být nápadná, to ano, ale ne natolik, aby to u zákazníka vyvolalo zmatek. Existují barvy, které se perfektně kombinují a lze je použít v různých odstínech a vytvořit tak jaksi „korporátní značku“, což je barevné prostředí , které nás uznává. Musíme také věnovat zvláštní pozornost barvě písma a pozadí, aby brožura a text uvnitř byly plně čitelné.

Programy pro návrh reklamní brožury

Návrh brožury lze provést pomocí mnoha programů. Některé, například Photoshop nebo Indesign , oba od Adobe, jsou velmi profesionální a mají mnoho možností, jak z našich výtvorů vytěžit maximum, i když pochopit je poněkud komplikovaně první okamžik. Další jednodušší možnosti mohou být GIMP , s některými méně možnostmi než předchozí, nebo skvělá aplikace Canva, online služba pro návrh obalů, brožur a všech druhů reklamních médií. Program Canva přichází s různými šablonami, které si můžeme zvolit upravit podle svých představ a použít je jako základ pro náš projekt. Jsou to šablony velmi dobře navržené a mohou nám také pomoci naučit se od začátku vytvářet brožuru. Je zřejmé, že nejlepší je, když si jej můžete navrhnout sami, nebo si o svůj vlastní design požádáte profesionála , ale někdy to není úplně snadné nebo levné. Naučit se používat tyto programy může být velkou pomocí a dnes, s výukovými programy na internetu, je vše mnohem jednodušší.